Leo the Cat Bundle
Leo: The Firefighter Cat Leo The Firefighter Cat, dünyanın en sevimli hayvanı olan kedinin yer aldığı bir 3D aksiyon/macera oyunudur! Heyecan verici 20 itfaiyeci görevinde Feliopolis'i ve kedicikleri tehlikeden kurtararak Leo'ya yardım edin. Leo & Mia: Animal Rescue Leo veya Mia olarak yürekli bir hayvan kurtarıcısı olmaya hazır mısın? 15 heyecan verici göreve atılarak savanadaki vahşi hayvanları kaçakçılardan ve diğer tehlikelerden koru!