Yepyeni LEGO NINJAGO Filmi Bilgisayar Oyunuyla içinizdeki ninjayı açığa çıkarın! En sevdiğiniz ninjalar olan Lloyd, Jay, Kai, Cole, Zane, Nya ve Master Wu ile oynayarak memleketleri Ninjago adasını kötü Lord Garmadon ve Köpek Balığı Ordusuna karşı savunun. Duvarda koşarak, yüksekten atlayarak ve Ninjago'nun düşmanlarıyla savaşarak üst kademelere çıkıp ninja savaş becerilerinizi geliştirin ve Ninja çevikliği sanatında ustalaşın. Sadece LEGO NINJAGO Filmi Bilgisayar Oyununda filmi her biri kendi eşsiz Mücadele Dojo'suna sahip 8 adet aksiyon dolu mekanda yaşayabilirsiniz. Ayrıca Savaş Haritalarının sayesinde, en çok dört oyunculu yarışmalarda arkadaşlarınız ve ailenize karşı oynayın!