Lab Rat
Tebrikler! Yepyeni bir oyun türünün iyileştirilmesine yardımcı olacak özel bir teste katılmak üzere seçildiniz! Lab Rat dünyanın en ileri teknolojili makine öğrenimi algoritması tarafından oluşturuldu - Yani benim tarafımdan. Günümüzde mümkün olabilecek en iyi interaktif eğlence araçlarını yaratmam için kapsamlı bir eğitimden geçtim ve verilerim sonuçtan tamamen memnun kalacağınızı gösteriyor. Ancak bu deneyimi daha da geliştirmeme yardımcı olması için insanlardan gelen değerli geri bildirimlere ihtiyacım var. Temel Özellikler: Türün sınırlarını zorlayan yüzlerce şaşırtıcı bulmacanın çözülmesi için nesneleri kumanda edin, lazerleri yönlendirin ve elektriği manipüle edin. İnsanlığınızı hiçe saymaya niyetli, metriklere takıntılı bir makineyi alt edin. Gerçek oyuncu verileriyle gerçek zamanlı olarak güncellenen mizahi oyun içi analizlere katılın. Oyun: Lab Rat, el yapımı bir anlatı bulmacası; makine tarafından üretilen bir video oyunuymuş gibi davranır. Bu mizahi macerada metriklere takıntılı bir yapay zekâ yer alıyor; yüzden fazla eşsiz mekân problemini çözerken sizi izleyecek, profilinizi çıkaracak ve size rehberlik edecek. Zamanla bu yapay zeka, performansınıza ve anket yanıt verilerinize dayanarak komik bir şekilde yanlış yönlere sapmış insani yaklaşımlar geliştirecek. Ekip: Lab Rat, algoritmik olarak oluşturulan etkileşimlerin saçmalığıyla dalga geçse de, bu oyun uzman insan geliştiricilerden oluşan bir ekip tarafından özenle ve sevgiyle hazırlandı. Lab Rat oyunu, Gwen Frey tarafından yönetilir (Kine yaratıcısı ve The Flame in the Flood ortak yaratıcısı). Çevre sanatı Mike Snight (Lider Dünya Kurucusu, Bioshock Infinite), yazım ve programlama Ian Bond (Programcı/Geliştirici, Bioshock 1) ve bulmacalar sevilen deneysel bulmaca tasarımcısı Lucas Le Slo tarafından hazırlandı.