KYUB
Bulmaca oyunları konsollarda bir canlanma dönemi yaşıyor ve Kyub başı çekiyor! “Kyub”u hareket ettir, dolambaçlı bulmacaları çözmek ve zorlu tuzaklardan kaçmak için yeteneklerini kullan. Duvarlara tırmanmak için diğer küpleri yönlendirebileceğin ve lazerlerle engelleri yok edebileceğin ya da yeni yollar açabilmek için makasları etkinleştirebileceğin aksiyon ile bulmaca bölümlerinden dilediğini seç. Kendini koru ve çevrenin etkilerinden korunmak için Kyub’un durumunu değiştir. Kyub’da uzmanlaş ve onun tüm çılgın özelliklerini keşfet. Maceranı hafif tempoda ya da çılgın hızlı ritimde tasarla. Ama her zaman akıllı ve yaratıcı ol çünkü hafıza, refleksler ve hızlı karar verme her bölümü tamamlamak için anahtar özelliklerdir. Çok fazla yan, bölümleri aç, tüm madalyaları topla ve lider tablosunda arkadaşlarının arasından en hızlısı sen ol. 80’in üzerinde seviyesiyle Kyub’un gizemli dünyası basit işlevsellikle ama binlerce kombinasyonuyla derin bir oynanabilirlik sunuyor!