Krimson
Krimson, heavy elektronik metal müzik içeren, zorlu ve engellerle dolu bir ritim platform oyunudur. Müzikle ritmik olarak hareket eden cehennem gibi bir dünyada ilerleyen kimliği belirsiz bir damlasın. Hatalı tek bir hamle ölüm anlamına geliyor ama kontrol noktaları sık ve ölüm çok kısa.