Kona II: Brume
Kona II: Brume, etkileşimli Kona hikâyesinin devamı niteliğindedir ve oyunculara, özgün bir hikâye anlatımı sistemi ile sürükleyici bir birinci şahıs öyküsel deneyim sunmaktadır. 1970'te geçen oyunda, bir Kuzey Kanada maden köyünün kırsal ortamını keşfet ve bölgeyi etkisi altına alan 'pus' olarak adlandırılan tuhaf sisin gizemini çöz. Kuzey Québec, 1970. 'Pus' olarak adlandırılan tuhaf bir sis, kırsal maden köyündeki sakin yaşantıyı yerle bir etmekte ve doğanın dengesini bozmaktadır. Peki ama bu sis nereden geldi? Dedektif Carl Faubert olarak oyna ve gerçeküstü Kona gizemlerinin iç yüzünü öğren. Kuzey Kanada'nın karlı topraklarında uzun bir yolculuğa çık ve aslında yapayalnız olmadığını gör. Yıkıcı bir çığ felaketine yakalanan ve yaşam mücadelesi veren diğer mahsur kalmış insanları bul ve Pus'un ardındaki gizli karanlık gerçeği ortaya çıkar.