Knowledge Keeper
Eski zamanlarda, atalar iki kristalin kutsal gücü tarafından korunan mutluluk içinde yaşadılar. Bir kristal ruh dünyasını destekliyordu, diğeri ise maddi dünyayı güçlendiriyordu. Bu durum, hainlerden birinin bu enerjilerin kaynaklarını çalıp kontrolünü ilan edene kadar devam etti. O, bir Tanrı olmak ve tüm dünyayı boyunduruk altına almak istiyordu. Büyük bir bedel ödeyerek, öncüller kutsal gücün kristallerini geri almayı başardılar. Her iki kristali de sayısız parçaya ayırdılar. Şimdi dünya hainlerden korunmakta ancak dış tehditlere karşı savunmasız. Antik büyücülerin güvenilir koruması altında, parçalar dünyanın dört bir yanına saklanmış ve onlar hakkındaki bilgi bilgi bekçileri tarafından dikkatle korunmaktadır. O zamandan beri çok zaman geçti... İnsanlar kutsal gücün kristallerini unuttular. Ancak, savunmasız gezegeni hisseden evrensel kötülük, bu dünyayı sızmaya başladı. Karışıklığı gözlemleyen bilgi bekçilerinin torunları, kristal parçalarını toplamaya başladılar. Zaman daralıyor. Bu oyunda, bilginin koruyucusu olacak ve kutsal kristallerin parçalarını toplayacaksınız. Kristallere giden doğru yolu bulun. Tehlikeli engellerden kaçının. Hedefinize daha yakın olmak için bir uzaydan diğerine ışınlanın. Engel olan alanlara ulaşmak için hafıza, mantık ve uzayda yönlendirme üzerine görevleri çözün. Kutsal kristallere ulaşmak için seviyelerdeki nesneleri yok edin, taşıyın ve birleştirin. Ana Özellikler: - Birçok seviye; - Bir düzine benzersiz mekanik; - Mekanikleri birleştirme yeteneği; - Güzel grafik efektleriyle hoş piksel sanatı tarzı; - Oyun içi daldırmayı iyileştiren hoş müzik ve ses eşliği.