Knee Deep
Tükenmiş bir aktör açık alanda kendisini astığında, dikkatler durgun bir Florida kasabası olan Cypress Knee üzerine çevrilir. Diz Boyu, bu gizemli intihar olayını araştırdıkça seçimlerinizin önem kazandığı bir cinai gerilim. Siz üç farklı karakter olarak araştırmaya devam ettikçe ekranınız bir sahne halini almakta: Küstah blog yazarı Romana Teague, meteliksiz yerel muhabir Jack Bellet ve alaycı özel dedektif K.C. Gaddis. Olayları aydınlatmak ve bu bataklıktaki komplonun arkasındaki gerçek hikayeyi ortaya çıkarmak için gözlem, sonuç çıkarma ve zeka yeteneklerinizi kullanın. Karakterlerin sahneler arasında taşındığı, doğal sahne dekorlarının yerleştirildiği ve müziğin orkestra çukurundan estiği büyülü gerçekliği deneyimleyin. Diz Boyu karakterler, hikaye anlatma sanatı ve Florida bataklığının melodramıdır.