KILL IT WITH FIRE! 2
Çoklu evreni ele geçiren örümcek sürülerine karşı verilen bir savaşta İmhacı olarak oynuyorsun. İster tek başına ister 4 kişilik çevrim içi çok oyunculu modda arkadaşlarınla hikâye serisinde ilerle. Hem gülmek hem de çığlık atmak istiyorsan çılgın İnsan vs Örümcek PvP modunda da oynayabilirsin. TEÇHİZATINI KAP VE İMHA ET Bu sekiz bacaklı canavarlarla savaşırken tam da senin gibi bir İmhacı'ya layık 45 silah ve cihazdan oluşan cephaneliğin işine çok yarayacak. Ekibinle birlikte örümcekleri gazeteyle ezebilir, toz olana kadar yakabilir, mitralyözle vurabilir, bir roket fırlatarak patlatabilir veya lazer kılıcıyla ikiye ayırabilirsin. Seçim senin. ÇOKLU EVRENİ KURTAR Birbirinden farklı yedi dünyada destansı bir örümcek avı seni bekliyor. Gizemli bir malikânede baş belası örümcekleri imha et, Vahşi Batı'da bir kasabayı kurtar, siber uzayı keşfet ve Örümcek Cehennemi'ne in. Her bölümde örümceklere karşı vereceğin eşsiz bir savaş var! MÜCADELELERİ TAMAMLA Kaynayan kazanda sihirli iksirler yap. Devasa boyutlarda büyüyerek bir megakenti yok et. Kaktüslerin işlettiği bir barı örümceklere karşı savun. Sanal gerçeklikte bir dron yarışı kazan. Ve daha pek çok şey yap! (AYRICA) BİR ÖRÜMCEK OLARAK OYNA "Pekâlâ, örümcek avlamak iyi güzel de örümcek olarak oynamak isteyemez miyim?" diye sorduğunu duyar gibiyiz. Merak etme, çevrim içi 8 oyunculu PvP modumuz Spider Hunt ile bir örümcek olarak oynayabilirsin. İnsanlar, örümceklere karşı!