Jump Stars
Turnuva''daki uğursuz kaçık ev sahibi tarafından seçilen rastgele 4 mini oyunda yeterli takım puanı alarak "The Gauntlet"e ulaşmaya çalış! Ya da My Show''daki 25 farklı ayarda bir dizi benzersiz mini oyundan kendi sıranı kur. Sonra 24 farklı kostümlü Cubee yarışmacısı olarak oynamak için birini seç! Mümkün olduğunca puan kazanmak için takımla iş birliği yap, sonra birinciliği kapmak için zıpla, yumruk at, kır, patla ve takım arkadaşlarını ez!