Jack in Space
Jack in Space, çocuklar için tasarlanmış, eğlenceli mini oyunlar ve basit ama eğitici zorluklarla dolu, renkli bir uzay macera oyunudur. Jack'e katılarak gece gökyüzünü keşfedin, canlı bir uzay laboratuvarını bulun ve merakı, mantığı ve temel matematik becerilerini harekete geçiren heyecan verici bulmacaları çözün. Yıldızları saymaktan bir fabrikada uzay gemisi parçalarını birleştirmeye kadar her aktivite kolay anlaşılır, ödüllendirici ve görsel olarak çekicidir. Jack'in fütüristik kokpitinde, resimli bulmacaları çözerken karakterler ve arka planlar hakkında adım adım bilgi edinebilir ve her zorluğu hızla tamamlayabilirsiniz. Büyük düğmeler, canlı animasyonlar ve rahat bir tempoyla Jack in Space, uzayı, bulmacaları ve oyun yoluyla öğrenmeyi seven genç oyuncular için mükemmel bir oyundur.