Isonzo
AVANTI! SİLAHLARINI KUŞAN! Isonzo, Verdun ve Tannenberg gibi eleştirmenlerce beğenilmiş özgün 1. Dünya Savaşı oyunlarıyla bilinen BlackMill Games tarafından yaratılan gerçekçi bir taktiksel çok oyunculu Birinci Şahıs Nişancı oyunudur. Taktik becerilerini ve Alp savaş alanındaki ustalığını sınayan hararetli, 48 kişilik oyunlar ile tarihî muharebelerin aslına sadık canlandırmalarına kendini kaptır. Birinci Dünya Savaşı, güzel olduğu kadar ölümcül olan İtalyan Cephesi dağlarına doğru yayılıyor. Altıncı Isonzo Muharebesi'nden Straf Seferi'ne kadar Büyük Savaş'ın en önemli taarruzlarında yerini al. Takımını Kuzey İtalya'nın göz alıcı manzaralarının ve tepelerinin arasından zafere taşı. - Taarruzlara önderlik ederek, düşmanlara kanatlardan taarruz ederek veya bir destek rolü üstlenerek yüksek rakımdaki çatışmalarda ustalaş - Hararetli 24v24 oyunlar oyna, oyunculara veya yapay zekaya karşı becerilerini sına - 50'den fazla ikonik 1. Dünya Savaşı silahı, teçhizatı, özel avantajı ve kozmetik öğesiyle sınıf teçhizatını özelleştir - Şehir sokaklarından dik uçurumlara dinamik savaş alanlarında İtalyan Alpleri boyunca savaş - Tarihe sadık haritalar, silahlar, üniformalar ve müziklerle kendini Büyük Savaş'ta gibi hisset Konsol Çapraz Platform Oyunu, daha hızlı eşleştirmeler ve daha yüksek maç nüfusu için 8. ve 9. nesil konsol oyuncularıyla oynamana olanak tanır.