Infantry Attack
Piyade, helikopter, tank, savaş uçağı ve dron gibi düşman birlikleri sana doğru geliyor! Makineli tüfeğin başına geç ve hepsini vur! Bu savaşı yalnız yapmıyorsun. Ekibin sana yardım etmek için burada: - Askeri araçlara büyük hasar vermek için RPG roketatar kullanan Patlayıcı Uzmanı - Açık savaş alanında uzun menzilden ateş eden Piyade - Tüm kara birlikleriyle savaşta uzmanlaşmış Bombacı. Makineli tüfeği kontrol ederek savaş alanını temizleyeceksin – son derece bağımlılık yapıcı ve eğlenceli! Görevler farklı savaş bölgelerinde gerçekleşecek ve atış stratejini savaş alanına göre uyarlaman gerekecek: şehir, çöl, orman, havaalanı ve daha fazlası! Cephede ol ya da helikopterle havalanarak düşmanları havadan vur! Dikkat! Çatışmalar zorlu olacak ve düşmanlar zamanla güçlenecek, bu yüzden sadece silahlarını yükseltmek yeterli olmayacak. Takım arkadaşlarını geliştir ve askeri ekibini asker dalgalarına hazırlayın! Özellikler: - Ülkeyi düşman askerlerine karşı savun - Ekibinle birlikte savaş ve düşman ordusunu birçok savaş bölgesinde yen - Savaşı kazanmak için teçhizatını geliştir - Modern savaş silahlarını kullan: makineli tüfekler, roketatarlar ve dronlar - Patronlarla savaş ve onları öldür! - Kolay kontroller ve yoğun aksiyon için gerçekçi grafikler Ülkeni istilacılardan kurtarıp savaşı kazanmak için gerekenlere sahip misin?