Immortality
Marissa Marcel bir yıldız olurdu. Üç film yaptı ama hiçbiri yayınlanmadı. Ve Marissa Marcel ortadan kayboldu. Üç kayıp filmi keşfedin: Ambrosio (1968) Minsky (1970) Two of Everything (1999) Görüntülerde kendi yolunun parçalarını eşleştir ve gizemi çöz. Marissa Marcel'e ne oldu? IMMORTALITY, Her Story ve Telling Lies'in yaratıcısı Sam Barlow'un yeni interaktif üçlemesidir.