Hunt: Showdown - Gold Edition
Hunt: Showdown Gold Sürümü paketinde Ana oyun ve 7 indirilebilir içerik paketi bulunuyor: - Hunt: Showdown (ana oyun) - Legends of the Bayou (iki avcı, iki silah, 500 Kan Kudreti) - Llorona’s Heir (bir avcı) - Hayalet (bir avcı) - Son Rüzgâr (bir silah) - Zhong Kui (iki avcı) - Louisiana Mirası (iki silah) - Dörtyol Ağzı (dört silah) - Trick Shooter (bir Avcı, iki silah)