Horror Gallery
Kayıp bir bekçi ve Waterfront galerisinde görülen korkunç bir kadın hayaletin gizemini çözmek için işe alındınız. Oraya vardığınızda hayaleti aramaya başlıyorsunuz ama yavaş ama emin adımlarla onun kendi dünyasına çekiliyorsunuz. Ne olduğunu anlamadan kendinizi ölü kadının düşüncelerini temsil eden çılgın bir dünyada buluyorsunuz. Ancak onu bulmaya, neden yaşayanların dünyasını terk edemediğini anlamaya ve sonunda ona huzur getirmeye kararlısınız. Başarabilecek misiniz?