High On Life + DLC Bundle
High On Life ile DLC görevi High On Knife'ı ayrı olarak satın almak istemiyor musun? Peki ya her ikisini de tek seferde, birleşik paket olarak satın alabilseydin? Bu seni biraz rahatlattı mı? Şimdi iyi misin? Bizi biraz korkuttun. Fakat şimdi sana bu paket durumunu anlatınca, daha iyi görünmeye başladın. Sakıncası yoksa devam edebilir miyiz? Neye bulaştığını bilmiyorsan işte teklif: High On Life; çılgın ve konuşan silahlarla, karaborsada insan satan kötücül bir uzaylı uyuşturucu karteliyle ve keşfedilmeyi bekleyen çok çeşitli, muhteşem ve pejmürde uzay mekânlarıyla dolu, bol aksiyonlu, komedi-macera FPS oyunudur. Arka sokaklardaki bir satıcıdan yapışkan mı satın almak istiyorsun? Bazı inşaat işçilerine babalarının onları asla sevmeyeceğini mi söylemek istiyorsun? Bir konuşan bıçağı, karınca klonları çetesinin elinden kurtarmak mı istiyorsun? High On Life'ta bunların HEPSİNİ, hatta daha fazlasını yapabilirsin, güven bana. Yapabileceğin diğer birçok şeyden bahsetmedim bile. Bir de, daha önce bahsettiğim konuşan bıçağın çevresinde dönen, zengin içerikli High On Knife DLC’si var. Bıçağın adı Knifey ve bu onun büyük macerası. Knifey ve yepyeni konuşan silah Harper'ı, ölmekte olan salyangozlarla dolu bir tuz gezegenine götürdüğünde, Knifey, geçmişi hakkındaki tüm karanlık (?), gizemli (?) sırları öğrenecek. Belki orada dev biriyle karşılaşabilir, aşırı derecede yavaş salyangozlarla yarışabilir veya diğer yeni konuşan silah B.A.L.L. ile Peroxosquash'ta rekor kırmayı deneyebilirsin. Bu DLC’ye gerçekten bir sürü yeni içerik ekledik, güven bana. Acımasız, azman bir CEO'nun yönettiği, ürkütücü, asalak dolu nakliye deposundan daha bahsetmedik bile. Bu paketin JB Smoove, Tim Robinson, Betsy Sodaro, Sarah Sherman, Michael Cusack, Gabourey Sidibe ve adını burada saymadığım için bana kızacak daha birçok komedi ses sanatçısıyla dolu olduğunu söylemekte de fayda var. Fakat geçmemeye çalıştığım bir kelime sınırım var. Herkesin adını buraya yazamam ki. Kelime sınırı getirenleri suçla. Bu onların suçu, bizim değil. Sen paketi al yeter. Paketi alman çooook akıllıca olacak.