Hide 'N Seek!
Eski güzel saklambaç oyununu hatırlıyor musun? Biraz daha heyecanlı bir versiyonuna hazır ol! Klasik oynanışa dal, burada saklanabilir veya arayabilirsin. Geri sayım yap ve saklananları bulmaya çık, ya da ortama karış, sessiz kal ve arayanı alt ederek kazan! Özellikler: – Saklan ve arayanlardan kaç – Tüm saklananları bul ve yakala – 4 kişiye kadar çok oyunculu modun keyfini çıkar! – Avantaj elde etmek için güçlendiriciler kullan – Kostüm ve evcil hayvan almak için paraları topla! Basit, eğlenceli ve dinamik – Hide 'N Seek bu sevilen çocukluk oyununu hayata geri getiriyor!