HELLFRONT: HONEYMOON
HELLFRONT: HONEYMOON, 6'lı "meyve suyu" eşliğinde arkadaşlarınızla zevkle oynayabileceğiniz heyecanlı bir twin-stick aksiyon strateji oyunudur. Tek ekran, tek galip! Özellikler: 1-4 Oyunculu oynanmaya hazır hızlı maçlar Kıran kırana PvPvPvP mücadeleleri Temponun bir an olsun bile düşmediği kısa ve heyecanlı maçlar Tek başınıza oynayın, eşli görevlere katılın ya da ölüm maçlarında kendinizi gösterin Olabildiğince hızlı oynayarak liderlik tablosunda yarışın! Güzel bir akşam geçirmek için gerekenler: 1. "Meyve suyu" ve çerezleri alın. 2. Kanepeye 1-4 insan yerleştirin. 3. HellFront: Honeymoon'u başlatın. 4. Oyunun tadını çıkarın.