Hegzis
Renkli ve rahatlatıcı aşamalarda bulmaca çözdüğün bu altıgen ızgara oyununda ustalaş. Çizgileri kaldır ve yardımcı araçları stratejik bir şekilde kullan! Renkli 2D tarzında sunulan rahatlatıcı bir altıgen ızgara bulmaca oyunu olan Hegzis'te düzinelerce benzersiz mücadelede beynini sına! Serene Beach, Whispering Forest ve daha fazla aşama arasından seçim yap, ardından her dünyada birden fazla seviyede ilerle ve bağlantılı altıgen parçaları herhangi bir yönde çizgiler oluşturacak şekilde yerleştir. Sen parçaları döndürüp çizgileri doldurarak boydan boya bağlantı kurdukça altıgenler kaybolacak ve puanın artacaktır. Ancak kendi yolunu tıkamamaya dikkat et! Boşlukları doldurmak veya istenmeyen altıgenleri kaldırarak daha fazlasına yer açmak için özel aletleri kullan. Ne kadar enine boyuna düşünürsen ve altıgenlerini verimli bir şekilde yerleştirirsen o kadar iyi bonuslar alırsın. Yeni bölümlerin kilidini aç veya puanını artırmak için tamamlanmış bölümlere geri dön!