Headspun
Headspun, Theo Kavinsky'nin zarar görmüş beyninin dünyası olan Cortex'te gerçekleşen FMV/Macera karması bir oyundur. Theo, beş haftalık bir komadan uyandıktan sonra hayatını harap bir şekilde bulur. Kazayla ilgili hiçbir şey hatırlamaz ve ne olduğunu anlayıp hayatını yeniden yoluna koyması, kafasından gelen bilinçli ve bilinçaltı sesler olan Ted ile Teddy'ye kalmıştır. Headspun, iyileşme, keşif ve mantık ile duygu arasında süregelen savaş hakkında bir oyundur.