Hanoi Puzzles: Solid Match
Klasik Hanoi Kulesi'nden ilham alan yeni bir oyun konsepti. Gizemli ve rahatlatıcı bir atmosferde, altıgen bir tahtada aynı renkteki parçaları üst üste dizerek kuleler oluşturun. Ünlü Hanoi Kulesi bulmacasının kurallarını kullanın, daha büyük bir parça daha küçük bir parçanın üzerine yerleştirilemez. Aynı renkte bir kule inşa ederek engellenmiş altıgen hücreleri açın, yeni yollar açın ve seviyeyi çözmede ilerleyin.