Gym Simulator 26
Gym Simulator 26, kendi fitness merkezini kurduğun, özelleştirdiğin ve zamanla büyüttüğün bir yönetim ve simülasyon oyunudur. Küçük bir alanla başla, her bölümü kendi vizyonuna göre tasarla ve spor salonunu başarılı bir işletmeye dönüştür. Yeni ekipmanlar satın al, antrenman alanlarını geliştir, üyeleri salonuna çek ve spor salonunu adım adım yönet. Fitness merkezin büyüdükçe üyelerin için daha iyi bir deneyim oluşturabilir ve küçük bir spor salonunu gelişen bir fitness imparatorluğuna dönüştürebilirsin. Fitness tutkunları, yönetim oyunu sevenler ve kendi sanal işletmesini kurup yönetmekten keyif alan oyuncular için tasarlanan Gym Simulator 26, yaratıcılık, strateji ve büyüme üzerine kurulu tatmin edici bir ilerleme deneyimi sunar.