Green Hell
GREEN HELL, balta girmemiş Amazon yağmur ormanlarında geçen açık dünyalı bir hayatta kalma oyunu. Yiyeceğin veya ekipmanın olmaksızın ormanda tek başına bırakılmanın ardından hayatta kalmaya ve buradan kurtulmaya çalışıyorsun. Hayata sıkı sıkı tutunmak için mücadele verdiğin bu dayanıklılık yolculuğunda, yalnızlığın etkileri hem bedenini hem de zihnini derinden etkiliyor. Bilinmezliğin tehlikelerine karşı ne kadar süre hayatta kalabilirsin? Bu yolculuk sırasında dış dünyadan herhangi bir yardım almayacaksın. Gerçek hayatta kalma teknikleri öğrenmenin ardından sadece ellerini kullanarak barınaklar inşa etmen, araçlar üretmen ve avlanıp kendini koruyabilmek için silahlar yapman gerekecek. Sürekli olarak ormanın tehdidi altında, vahşi hayvanlara ve tropik hastalıklara karşı savaşacaksın. Ayrıca kendi zihninin kurduğu tuzaklara ve uçsuz bucaksız ormanın karanlık köşelerinde gizlenen korkulara göğüs germek zorunda kalacaksın.