Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition
Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition, oyunun yanı sıra ve dört 2023 DLC Drop’unun tamamını içerecektir. Tüm beceri seviyeleri için mükemmel olan bu eğlenceli oyun, çok oyunculudur. Hayalet Avcıları kullanan dört proton paketi, asimetrik çok oyunculu savaşlarda (çevrim içi veya çevrim dışı) benzersiz konumlarda dolaşan bir Hayalet'i yakalamaya çalışır. Oyuncular ilerledikçe oyun deneyimlerini geliştirmek için hem Hayalet Avcıları hem de Hayaletler için kozmetiklerin ve yükseltmelerin kilidini açarlar. Oyunun görünümü ve verdiği his, hayranlarına evrende sürükleyici bir deneyim sunarak Hayalet Avlarını oynamalarına olanak tanıyacak. İster avlanma ister hayalet avlama olsun; bu oyunda öğrenmek kolay, ustalaşmak eğlencelidir! Bu asimetrik bir saklambaç oyunudur. IllFonic'in geçmiş oyunlarına sadık kalan oyun, oyuncuların ya yeni Hayalet Avcılarından oluşan bir takımın parçası olarak ya da tek bir Hayalet olarak oynayacağı 4v1 düzenine sahiptir. Oyuncuların tek başına veya en fazla dört arkadaşıyla oyunun keyfini çıkarmasına olanak tanınır. Bot destekli oyun şeklinde çevrim içi ve çevrim dışı tek oyunculu mod mevcut olacak. Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition, Proton Paketlerinden PKE Sayaçlarına ve Hayalet Tuzaklarına kadar hayranların beklediği ve evrene yeni gelen oyuncuların Hayalet Avcısı olarak oynarken keyif alacağı tüm ikonik donanım ve aletlere sahiptir. Hayaletlerin cephaneliklerinde nesnelere sahip olmak ve tabii ki saldırmak gibi tüm çeşitli yerlere musallat olmayı ve oynamayı eğlenceli hale getiren birçok yetenek bulunur. Ayrıca, çoğu kişi oyunun merkezi konumundaki İtfaiye İstasyonunu ve Ray'in Gizli Kitaplarını tanıyacaktır. Burası oyuncuların görevleri seçeceği, karakterlerini kişiselleştireceği, proton paketlerini ateşleme alıştırması yapacağı ve her şeyi keşfedeceği yerdir. Ve evet, orijinal film oyuncularının Ray Stantz ve Winston Zeddemore rollerini ve bazı yeni karakterleri yeniden canlandırdıklarını duyacaksınız!