Friends vs Friends
Bu hızlı tempolu kaotik savaş oyununda çevrimiçi 1'e 1, 2'ye 2, 3'e 3 veya Herkes Tek olarak oyna! Seviyeni yükselt, yeni kartlar edin, koleksiyonundaki kartları geliştir ve her biri kendine özgü pasif yeteneklere sahip farklı karakterlerle tanış. En iyi tarafı ne biliyor musun? Böyle bir fiyatla bütün arkadaşlarını kapışmaya davet edip onları hiç suçluluk duygusu çekmeden ezebilirsin. ●Friends vs Friends: Dünya çapındaki oyuncularla 1v1 ya da 2v2 savaşlarda karşı karşıya gel veya arkadaşlarınla özel oyunlarda kapış! Desteğe mi ihtiyacın var? O halde arkadaşlarını oyununu izlemeye davet et! ●Karakterli bir oyun: Her biri destenle sinerji kurabilen benzersiz yeteneklere sahip acayip havalı karakterlerden birini seç. ●Düşük Fiyat + Yüksek Kalite = Bu nasıl olur?! Arkadaşlarınla bir arada kalabilmen için oyunun fiyatının herkes için erişilebilir olmasına özen gösterdi. Böylece bu oyunu oynamak artık yapabileceğin en mantıklı şey. ●Gelişerek Herkesi Etkile: Eşleştirmeli oyunlar ve zamanlı mücadeleleri oynayarak seviye atlamanın yanı sıra yeni kart ve silahlar kazan. ●Desteni Kur: Silah, tuzak ve lanet kartları topla, ardından güçlendirmek için onlara seviye atlat. ●Güncellemeler ve Sezonluk İçerikler: Oyunun çıkışından sonra yeni eşsiz karakterler, kartlar ve haritaların yanı sıra ana merkezin için geliştirmeler gibi içerikler eklenmeye devam edecek. ●Kendine Yeni Cici Biciler Al: Çeşitli kart tasarımları ve kostümler gibi hava atabileceğin kozmetik eşyaların kilidini aç! ●İşleyen Demir Işıldar: Yeni kart komboları denemek ve becerilerini geliştirmek için istediğin zaman yapay zekâya karşı oyna.