Friends vs Friends: Wired Edition
Seni coşturacak bir paket! Wired Edition'ı satın alarak Friends vs Friends ana oyununa ve Wired Wrecks Premium Genişlemesine erişim kazan. Arkadaşlarınla hiçbir sonucu olmadan savaş ve görevleri tamamlayarak karakter görünümleri, silah görünümleri ve kart sırtları dâhil olmak üzere özel kozmetik eşyaların kilidini aç!