Find Sort Match
Find, Sort, Match dikkat, yaratıcılık ve mantıksal düşünme becerilerinizi geliştirmek için tasarlanmış rahatlatıcı bir bulmaca oyunudur. Her seviye, kutuları açmak, buzdolabını doldurmak veya renkleri eşleştirmek gibi benzersiz bir senaryo sunar. Düzen ve detay sevenler için mükemmel – basit renk sıralamasından karmaşık dizilere kadar çeşitli görevler içerir. Disketleri yerleştirirken, kozmetik ürünleri düzenlerken veya pastaları sıralarken detaylara dikkat edin. Çeşitli aktiviteler: ★ Şişeleri, etiketleri, kaşıkları ve kırtasiye malzemelerini düzenleyin ★ Ampulleri ve nesneleri doğru yerleştirin ★ Detaylı çizimleri tamamlayın ★ Renkli karoları ve blok bulmacaları düzenleyin ★ Ürünleri ve nesneleri kusursuzca eşleştirin Find, Sort, Match hem rahat oyuncular hem de zorlayıcı bulmaca severler için uygundur. Konsantrasyon, hafıza ve problem çözme becerilerinizi sakin bir ortamda geliştirin.