Fight'N Rage
İnsanların mutantlar tarafından köle edildiği uzak bir gelecekte geçen Fight’N Rage, bu türün "altın çağındaki" klasik oyunlardan esinlenen bir side-scroller beat'em up oyunudur. Bu yepyeni eski usul oyun, 90'ların atari oyunlarını anıyor. Orman kanunlarının üstün olduğu bir dünyada, iki insan ve asi bir mutant, bu çılgınlığa dur demek için savaşmaya razı. Acımasız mutantlarla yüzleşmeye hazırlan, Fight'N Rage'e hazırlan! Özellikler: * Farklı yollar ve sonlar. * Patlayıcı kombo sistemi: Düşmanlarını özel kombolarla patlat! * Kilidi açılabilir bir sürü öğe ve özellik: Kostümler, oyun modları, seçenekler ve hatta oynanabilir düşmanlar! * Farklı silahlar ve bir savuşturma sistemi. * Oynaması kolay, ustalaşması zor. * Yerel ortak mod: En fazla 3 oyuncu, tercihi dost ateşi. * VS Modu: Başka bir oyuncuya veya CPU'ya karşı 1vs1 savaşlar. Ya da istersen CPU vs CPU savaşlarını izle. * Profesyonel oyuncular için neredeyse imkansız ek mücadeleler!