Fenix Furia
Fenix Furia mekaniği eşsiz benzersiz ve basit – hemen baştan başlamayla birleşmiş sonsuz sıçrama ve atak. Zorluğu gitgide artan yüzlerce seviyenin başından sonuna kadar, ateş, buz ve atlama portalleri gibi yeni mekaniklerle yarışın. Her seviyede katı yürekli düşman topluluklarının içinden bir geçiş fırsatı için çok kısa bir süre var; ya engellere deneme yanılma yoluyla yaklaşarak, ya da durup zekice düşünüp seviyede karşıdan karşıya geçmek için en iyi rotayı planlayarak. Retro dönemlerden ilham alınmış mükemmel müziği dinlerken, bağımlılık yapıcı sayısız zorluğu yenerken liderler panosunda en tepeye çıkmaya çalışın.