Fell Seal: Arbiter's Mark
Fell Seal: Arbiter's Mark, steampunk estetiklerine sahip bir fantezi dünyasında geçen, hikâyeyle ilerleyen, sıra tabanlı ve taktiksel bir RPG oyunudur. Diyarda istikrarı ve düzeni korumakla görevlendirilen Ölümsüz Konsey çalışanı Yargıç Kyrie'yi yönet ve zor karşılaşmalarda birliklerine önderlik et. Özellikler: - 40'ı aşkın hikâye çarpışması ve zorlayıcı bir oyun sonu içeriğinin bulunduğu destansı ve kapsamlı bir hikâyeyi deneyimle. - Engebeli ve inişli çıkışlı toprakların bulunduğu, elle çizilmiş güzel ortamlarda taktiksel çarpışmalar. - 20'den fazla sınıf ve 200'den fazla yeteneğin bulunduğu derin ve kapsamlı bir sınıf sistemi; sınıf, alt sınıf ve pasif yeteneklerle tüm karakterlerini özelleştir. - Satın alabileceğin, öldürülen düşmanlardan toplayabileceğin veya üreterek oluşturabileceğin 240 parçadan fazla ekipmanla ordunu donat.