Eventide Bundle
Slav efsanelerinin dünyasına gir! Mitolojik yaratıkların mesken tuttuğu büyülü bir parktaki tüm sırları aydınlat ve halkı düzenbaz iblis Boruta'dan kurtar. Kötülüğü ile nam salmış olan büyücü Tvardovsky'nin diyarında macerana devam et. Çok geç olmadan, aralarında iyi kalpli haydut Yanosik'in de bulunduğu, ünlü karakterlerden yardım alıp, aklını da kullanarak kaçırılmış yeğenini bul ve kurtar.