Escape From Tethys
Uzak bir gezegende kapana kısıldın, yalnızsın ve üşüyorsun. Tek amacı her şeyi öldürmek olan bir droid peşinde. Bir kaçış yolu bulmalısın. Acımasız ortamı keşfet, gizli yükseltmeleri ve silahları bul ve sonunda bu karanlık ve acımasız gezegenden kaç... Escape from Tethys, Tethys isimli uzak bir gezegende geçen zorlu bir aksiyon, macera, metroidvania oyunudur. İşler ters gittiğinde yeni silah teknolojileri geliştirmekten sorumlu bir bilim insanısın. - Tethys'in karanlık ve gizemli dünyasını keşfet. - Gezegendeki güçlü yaratıklarla karşılaş ve onları yen. - Beş farklı biyom boyunca dağılmış 20+ eşsiz yükseltmeyi bul ve kilitlerini aç. - Gezegen yüzeyinde yolunu açma mücadelesi vermek için yeni silahları ve yetenekleri kullan... ve kaç! Yalnızlık. Soğuk. Korku. Takip. Sadece en güçlü ve en zekiler hayatta kalır.