Escape from Life Inc
Ayakların yoktu... Bu yüzden sana ayak veriyoruz! “Escape from Life Inc” yürüyen bir balık, kibirli bir kartal ve kekeme bir geyik dahil üç hayvan arasından seçim yapabildiğin tuhaf, hikaye temelli, bulmacalı bir platfom oyunudur. Maceran boyunca bulmacalar çözecek, platformlar yapacak, keşfedecek ve daha birçok şey yapacaksın. Çok sayıda kaçık karakterle birlikte, bu üç birbirine benzemez arkadaşa uzaylı laboratuvarından kaçmalarında yardımcı ol! Özellikler: - Benzersiz kişilikleri ve becerileri olan üç hayvanla oyna - Karanlık ters köşeleri olan çılgın ve komik bir hikayeyi keşfet... - Konuşan hayvanlardan oluşan sevimli kadroyla tanış - Her biri tamamen farklı oynayış şekillerine sahip beş farklı bölümü deneyimle - Tonlarca eğlenceli bulmaca ve platform yapma mekanizmasının keyfini çıkar - Şişman bir domuzun karnında zıpla (Üzülme, sağlığı yerinde) 15 yaşında, İsveçli bir solo geliştiriciyim ve bu oyun yaklaşık 1,5 yıldır üzerinde çalıştığım kişisel projem. Bu oyun, neredeyse her küçük ayrıntısının anlatılacak küçük hikayelerle yüklü olduğu çok kişisel bir oyun. Umarım onu oluşturmaktan aldığım zevki, siz de oynarken alırsınız :)