Escape First 2
Escape First 2 bir kaçış odası bulmaca oyunudur! Oynayabileceğin 3 farklı kaçış odası içerir! The Rooms Psycho Circus Cont. Palyaço mahallesinden kaçmayı başardın ama henüz özgür değilsin. Kurtulmanın bu kadar kolay olacağını mı düşündün? Gösteri devam etmeli ve sergilenen sensin! Sirkten kaçmak için hızlı düşün ve hızlı davran, hepimiz biliyoruz ki palyaçolar başkalarının eşyalarına dokunmasından hoşlanmazlar! The Torture Chamber İşkence cihazları, hapishane kafesleri ile dolu ve pek fazla mahkûm kalmamış bir ortaçağ zindanı. Yan odadan çığlıklar duyduğunda, korumalar seni almaya gelene kadar fazla zamanın olmadığını biliyorsun. Kapılar kilitli, başka bir çıkış yolu var mı? Behind the Scenes Bir Kaçış Odası Fabrikasını ziyaret ederken, bayılır ve banyoda uyanırsın. Ancak, bu odada doğru görünmeyen bir şey var, kapısı veya penceresi yok! Buraya nasıl geldin ve daha da önemlisi, nasıl çıkacaksın?