Escape Academy
Umut vadeden öğrencilerin yetkin bir Kaçış Odası Ustası olmak üzere eğitim aldığı Escape Academy'ye hoş geldin. GERÇEK HAYATTA kaçış odaları alanında deneyimli uzmanların el emeğiyle ustaca tasarladığı onlarca odada oyna. Escape Academy'nin tamamını tek oyunculu modda tek başına YA DA iki oyuncuyla eşli olarak oyna. Yerel veya çevrimiçi bölünmüş ekranda oynanabilir. Escape Academy kampüsünü keşfederken fakülteyi ve her biri Kaçış sanatında uzman olan renkli karakterleri yakından tanı. Üstelik bazılarının henüz açığa çıkmamış sırları var... Müzik ve Ses Tasarımı benzersiz sanatçı Doseone tarafından yapıldı (Gang Beasts, SLUDGE LIFE, Disc Room, Enter the Gungeon). Escape Academy: Tournament of Puzzles'ta Koç Yoach ile yola çık! Dünya çapındaki bulmaca yarışmalarında arkadaşlarınla karşılıklı kapışmalara gir! Bu büyük güncellemede üç devasa arena, üç yeni oyun modu, bulmaca güçlendirmeleri, ek başarılar ve çok, çok daha fazla bulmaca oyuncuları bekliyor. Gizli geçitler ve alternatif yollarla dolu dev, tekrar oynanabilir haritalarda bulmacaları çözerek ilerle. İlk Kaçış Ustası'nın Lahdi - Kaçış'ın başladığı yer olan Mısır'ın kalbinin derinliklerindeki lahdin gizli geçitlerinde yolunu bulmak için bulmacaları çöz. Dikkat et, lahdin kalıcı bir sakini olma! Korsanve Fabrikası - Teknolojik ve su temalı bulmaca sürprizleriyle dolu bu yağmurlu rıhtım, terk edilmiş bir balık konserve fabrikasından bir bilgisayar korsanı üssüne dönüştürülmüş. Şovmen'in Stüdyosu - Daha yakından bak ve kafanın karışmasına hazır ol! Kaçış dünyasının en büyük tiyatrosunda aşılacak bir dolu büyülü engel var! Kaçış Yarışı - Bir bulmaca yarışında arkadaşlarınla kapış. X-O-X - Klasik X-O-X oyunu, sadece önce X'leri ve O'ları bulman gerekiyor. Kupa Avı - Zorlu bulmacaları çözerken kupaları aramayı da unutma. Dur, işler daha da çılgınlaşacak, Tournament of Puzzles ile oyuna yepyeni güçlendirmeler ekleniyor! Tuzaklarla rakiplerinin dikkatini dağıt veya desteklerden faydalanarak avantaj elde et ve zaferi elde et. Çözüme tek başına ulaşmayı tercih edenlerden misin? Hiç sorun değil! Koç Yoach, Kaçış Ustaları'nın tek oyunculu modda oynayarak odaları tamamlamasına da izin veriyor. Çok bulmaca çözen, çok bulmaca çözer! Tüm bunlar, turnuvaya katılmaya cesaret eden Kaçış Ustaları'nı bekleyen çılgın (ve bazen ölümcül) sürprizlerin yalnızca bir kısmı. O hâlde ne bekliyorsun? Bulmaca önlüğünü giy ve çözüm bulmaya hazırlan!