DEAD OR ALIVE 5 Last Round (Tam Sürüm)
Dövüş oyunlarında son söz - DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Seri, oynanabilir iki yeni oyuncunun katılmasıyla tarihinin en geniş kadrosuna ulaştı! Fanların en favori aşamalarından ikisi güncelleştirilmiş grafikleri ve oynanabilirlikleri ile muzaffer bir geri dönüş yapıyor! Yeni efektler ve cilt gölgelendirme teknolojisi sayesinde oyun dünyasının en yakıcı savaşçıları şimdi çok daha iyi görünüyor!