Dungeons and Ducklings
Şeytani bir Liç, Anne Ördek'in çok sevdiği göleti kirletti ve yavrularını kaçırdı! Roguelite türündeki bu QuackMan oyununda silahlarını kuşan, labirent gibi zindanlarda fırtına gibi es, Liç'i kalıcı olarak alaşağı et ve Anne Ördek'in ailesini kurtar! Klasik arcade oyunlarındaki kontrollerin yanında enteresan da bir dokunuş var: Hem duvarları hem de düşmanları ezmeni sağlayan bir saldırı tuşu. Bu sayede Liç'e ve ordusunu püskürtmek fazla zamanını almayacak! - Labirentlerde kendi yolunu kendin aç; - Dev baş düşmanlarla ve çeşit çeşit hortlak rakiple savaş; - Hayvanlarla arkadaşlık kur; - MODA ÖRDEKLER İÇİN DE ÖNEMLİDİR! Anne Ördek'in ve onun ördek zinciri için kıyafet kombinasyonları oluştur!