Drizzlepath: Deja Vu
Yaşamın doğası üzerine düşünürken kendini bulmaya dair destansı bir yolculuğa çık! Önünde engin ve gizemli bir dünya uzanıyor, bu dünya senin varlığının hakikatini ve geçmiş yaşamların hatıralarının yankısını saklıyor. Tonguç Bodur'un onuncu oyunu olan Drizzlepath: Deja Vu, onun ilk oyununun yeniden düşünülmüş hâli; her türden oyuncunun oynayabileceği bağımsız bir oyun. Drizzlepath: Deja Vu'da yanıtlar almak için bir dağ zirvesine tırmanan isimsiz bir adam rolündesin. Keşif yaparken şahit olduğun olayların her biri, büyük varoluşsal resme eklenen parçalar. Soyut öykücülük ve harika, detaylı manzaralarla hafızanın muammalı ve döngüsel doğasını düşün. Yolculuğunu kesintiye uğratan tuhaf şekiller, korkutucu olmaktan ziyade gizemlidir; ilerlerken sana kılavuzluk edecek bir fenerdir.