Drill Core
Kurumsal aç gözlülüğü stratejik gezegen madenciliğiyle buluşturan Drill Core'a hoş geldiniz! Madenciler, nakliyeciler ve muhafızlardan oluşan seçkin bir ekibin başına geçerek bilinmez dünyalarda kendi yolunuzu açın. İleri seviye tesisler kurun, ölümcül taretleri geliştirin ve her gece uzaylıların amansız saldırılarına karşı koyun. Ne pahasına olursa olsun tam verimlilik mi, yoksa hayatta kalmak için işi sağlama almak mı? Drill Core, karar mekanizmanızın sınırlarını zorlayacak bir stratejik roguelite oyunudur. Her denemenizde yeni zorluklarla karşılaşacak ve: - Rastgele oluşturulan haritalarda benzersiz seferlere çıkarak kaynaklarınızı yöneteceksiniz. - Her biri eşsiz düşmanlar, engeller ve boss'larla dolu üç farklı biyomu keşfedeceksiniz: Mağaralar, Donmuş Dünyalar ve Ormanlar. - Üç benzersiz platformdan birine komuta edeceksiniz: - - İnsanlar: Esnek ve iyi donanımlıdırlar, sağlam makineli tüfekleri bulunur. - - Cüceler: İnfilak verimliliği denince düşmanla kayayı ayırt etmeyen çetin ceviz yıkım uzmanları. - - Eşereler: Gaddar bir kraliçenin emrinde yollarındaki her şeyi yutan sadık işçiler. - Çeşitli işlerle meşgul olacaksınız: Gezegenin merkezine inecek, kâr bekleyen efendilerinize devasa kaynak nakliyeleri yapacak veya ürettikleri son teknoloji makineleri deneyeceksiniz.