Doug's Nightmare
Çift çubuklu nişancı ve dövüş oyunlarının mekaniklerini birleştiren bu aksiyon oyununda kaygılı bir muz olarak kâbuslarının üstesinden gel! Kaygı sorunları yaşayan bir muz ne yapabilir ki? Doug’s Nightmare, muz Doug'a en büyük kâbuslarını yumruklarıyla alt etmesine yardımcı olduğun çizgi filmleri andıran, elle çizilmiş görsellerle dolu, üzerine mermiler yağan bir aksiyon oyunudur! Hem çift çubuklu nişancı hem de dövüş oyunlarının mekaniklerini içinde barındıran Doug’s Nightmare’da karşına sürülerce böcek, mantar, uçan beyin ve daha birçok farklı düşman çıkacak! Doug hem yumruklarıyla hem de balçık tabancalarından iğneli sopalara kadar çeşitli silahlarla düşmanlarına karşı kendini savunabilir. Farklı ayakkabıları, eldivenleri, pelerinleri, gözlükleri ve diğer kıyafetleri giyinerek hem gücünü hem de öz güvenini artırabilir, böylece daha güçlü düşmanlara da karşı koyabilir! Zafere ulaşmasını sağlayabilecek misin?