Don't Starve: Giant Edition
Don’t Starve: Giant Edition tamamen bilim ve büyüyle dolu, eşsiz bir ıssız adada hayatta kalma oyunudur. Korkusuz Nazik bir Bilim adamı olan ve bir şeytanın tuzağa düşürüp esrarengiz bir vahşi dünyaya ışınladığı, Wilson karakterini canlandıracaksınız. Wilson kaçmayı ve evine dönmeyi hayal ettiği sürece, çevresini ve yerlilerini sömürmeyi öğrenmek zorundadır. Don't Starve: Giant Edition hem orijinal Don't Starve oyununun hem de Don't Starve'a yeni karakterler, mevsimler, yaratıklar, biomlar ve diğer zorluklar ekleyen Devler Ülkesi genişletme paketinin içeriğini birleştirir.