Dispatch
Tales from the Borderlands ve The Wolf Among Us'tan tanıdığımız yazarların ve yönetmenlerin imzasını taşıyan Dispatch; Aaron Paul, Laura Bailey ve Jeffrey Wright gibi isimlerden oluşan yıldızlar geçidi kadrosuyla günümüz Los Angeles'ında geçen, ödüllü bir süper kahraman iş hayatı komedisi. En büyük düşmanına karşı savaşırken meka zırhı yok olan Robert Robertson, namı diğer Mekamen olarak bir süper kahraman dağıtım merkezinde çalışmaya dağıtım memuru olarak çalışmaya başla. Dağıtım memuru olarak görevin, eski süper kötülerden oluşan ve kahraman olarak yeni bir hayata başlama şansı yakalayan bir grubu idare etmek. Ekibini yönetip seviye atlatırken bir yandan da ofis ilişkileri ve gönül meselelerinin üstesinden gel. En önemlisi, intikamını almak için zırhını tamir et! HİKÂYENİ ŞEKİLLENDİR Dispatch'te verdiğin her karar, hikâyenin akışına yön verir. Mola odasındaki ayaküstü şakalaşmalardan sahadaki ölüm kalım anlarına kadar yaptığın bütün seçimler; kahramanlarla olan ilişkilerini, onların sadakatini ve hikâyenin seyrini doğrudan etkiler. KAHRAMANLARINI GÖREVLENDİR Strateji haritasını kullanarak acil durumları incele ve sorunları çözmek için doğru (ya da yanlış) kahramanı görevlendir. Uygulayacağın taktiği belirlerken artıları ve eksileri etraflıca değerlendirmeyi unutma. Yaptığın tüm seçimler, ekibini ve şehrini kalıcı olarak etkiler. EKİBİNİ YÖNET Kahramanlarını idare etmek için sadece güçlerini bilmen yetmez. Ekibini bir arada tutmak için bütün kahramanların kendine has özelliklerini, kusurlarını ve duygusal durumlarını göz önünde bulundurmalısın. Sahadaki güçlerini artırmak için becerilerini geliştir ve yeni yeteneklerin kilidini aç. Hikâyeyi strateji ve mizahla harmanlayan Dispatch, hem pelerin takanların hem de masanın arkasında gizlenenlerin gerçek kahramanlığı keşfedeceği bir yolculuk. AYKIRI KAHRAMANLARLA TANIŞ Eğlence dünyasının dört bir yanından toplanmış, yıldızlar geçidi kadroya eşlik et: - Aaron Paul (Breaking Bad, Westworld, Black Mirror) - Laura Bailey (The Legend of Vox Machina, The Last of Us II, Marvel's Spider-Man) - Erin Yvette (Hades II, The Wolf Among Us, Armored Core VI: Fires of Rubicon) - MoistCr1TiKaL (Charles White) - Jacksepticeye (Sonic Prime, River City Girls 1 & 2, Bendy and the Ink Machine & Bendy and the Dark Revival) - Travis Willingham (The Legend of Vox Machina, Critical Role, Lego Avengers) - Alanah Pearce (V/H/S Beyond, Cyberpunk 2077, Gears 5) - Lance Cantstopolis (Karateci, Dansçı, Oyuncu) - Joel Haver (Smiling Friends, goodlongpee the movie) - THOT SQUAD (Müzisyen: Pound Cake, Hoes Depressed) - Yung Gravy (Müzisyen) - Matthew Mercer (Critical Role, Overwatch) - ve Jeffrey Wright (American Fiction, The Batman, Casino Royale)