Digerati Nerdook Bundle Vol.1
Tek kişilik bağımsız oyun geliştiricisi Nerdook, oynamaya başlaması kolay ancak bırakması imkansız oyunların ustası. Bu koleksiyonda üç Nerdook oyunu bulunuyor: Monster Slayers, Reverse Crawl ve Vertical Drop Heroes. Monster Slayers: Kartlarla savaşacağınız yepyeni sistemiyle roguelike bir deste oluşturmalı RPG macerası. Efsanevi Alamet'i alt etmek için yola çıktığın görevinde tehlikeli Northern Valley topraklarında yolunu çiz. Reverse Crawl: Çoktan öldün! Ancak böyle bir aksilik seni, yani Hortlak Kral'ı, tahtını geri kazanmaktan alıkoyamaz. Sıra tabanlı ve sürat dolu bu RPG oyununda canavar minyonlara ve ölümden dönen birliklere savaşta liderlik etmeye hazır mısın? Vertical Drop Heroes: Roguelike öğelere sahip, yöntemsel bir platform/RPG oyunu karışımı. Bu oyunda çeşitli yeteneklere ve özelliklere sahipsin. Her aşamada tehlikelerin üstünden gelmek için kurnazlığını ve reflekslerini kullan. Son canavarla karşı karşıya gel ve oyunun ardında saklı gerçeği ortaya çıkar!