Devil May Cry 5 Special Edition
DEVIL MAY CRY GERİ DÖNDÜ BEBEĞİM! Efsanevi havalı aksiyon oyunu, bu birden fazla ödül kazanan nihai sürümünde her zamankinden çok daha iyi. Yeni özellikler: - Yeni oynanabilir karakter: Dante'nin kardeşi ve ezeli rakibi Vergil - Efsanevi Kara Şövalye modu: Çok sayıda düşmanın yer aldığı aşırı derecede zor sürü modu - Turbo Modu: 1.2x hızda oynayarak oyunu daha yoğun hâle getirebilirsin - Işın izleme desteği*: Bu yeni nesil grafik teknolojisi, DMC5'in zaten fotogerçekçiye yakın olan dünyasını yeni bir görsel ihtişam seviyesine taşıyor - Yüksek Kare Hızı Modu: Kesintisiz eylemleri deneyimle Bu yeni özellikler ve modlar, gelmiş geçmiş en çılgın ve en havalı Devil May Cry deneyimini sunmak için Xbox Series X'in gücünü kullanıyor! *Işın izleme, Xbox Series S'de desteklenmez. Not: Vergil olarak oynarken belirli başarılar alınamaz.