Detective Stories Bundle
Dosyanızda sizi bekleyen 3 farklı olayı çözün: - Dark Arcana: The Carnival - Gizemli bir Korku Karnavalında kaybolan kayıp kadını bulun. - Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood - Şeytani bir vaizin izini takip edin ve Ravenwood Park'ın sisleri arasında gizli sırları çözün! - Noir Chronicles: City of Crime - Aşk ilişkisini takip edin ve ölümcül sonuçlarını keşfedin!