Deer & Boy
Çocuksu merakı yeniden keşfetmek için çıkışan sıcak ve şiirsel bir yolculuk. Oynayabileceğin bir animasyon film! Evden kaçan bir çocuk, narin bir geyik yavrusuyla tanışır. Doğrudan kalbe dokunan bu şiirsel, sinematik macerada hayran bırakan görseller ve müzikle bu ikilinin sessiz bağını deneyimle. Orijinal ve Evrilen Bir Macera Hassas bir geyik yavrusu olan yoldaşın büyüyerek görkemli bir geyiğe dönüşecek ve birlikte oynama şekliniz tamamen değişecek. Oyunun başlarında narin arkadaşını koruyacaksın, ardından değişen becerilerle şartlar eşitlenecek. Herkese Göre Bir Hikâye Genç oyuncular küçük bir çocuk ve geyik arkadaşı arasındaki güzel dostluğu görecek. Yetişkin oyuncular arkadaşlık sayesinde sağlanan iyileşmelere ve bulunan güce ilişkin daha derin temaları keşfedebilecek. Herkes bu düşündürücü deneyimden kendi anlamını çıkaracak. Deer & Boy hem tek başına oynamak hem de aileyle paylaşmak için mükemmel kılan anlama katmanları sunuyor.