Death Relives
Hayata, Aztek tanrısı Xipe Totec'ten kaçmaya çalışan bir gencin gözünden bakmaya hazır olun. Korku ve hayatta kalma mekanikleriyle kaotik bir deneyim sizi bekliyor. Death Relives, mitoloji ve korkuyu seven bir ekip tarafından geliştirilen birinci şahıs hayatta kalma korku oyunudur. Koş, saklan ve hayatta kal. Yapabileceğin tek şey bu ama Xipe Totec gibi bir Aztek tanrısı senin peşindeyken bu kolay olmayacak. Adrian, annesine ne olduğunu merak edip onu takip etmeye karar verene kadar mezuniyetini kutlamaya hazırlanan sıradan bir gençti. Xipe Totec, yalnızca lütfu için kurbanlar isteyen kudretli bir Aztek tanrısıdır ve Adrian, annesinin ölümüyle ilgili rahatsız edici bir şey keşfetmek üzeredir.