Dead Island 2
Çok sevilen zombi destanı; korku, kara mizah ve aşırılar aşırısı zombi öldürme imkanlarıyla, görkemli bir pulp macerayla geri döndü. Dead Island 2 şık, canlı ve zombi hastalığıyla dolu, heyecan verici bir Birinci Şahıs Aksiyon RYO. Kana bulanmış Los Angeles'ın ikonik sahnelerini keşfet. Olağanüstü karakterlerle tanış. Muhteşem kanlı detaylarla sayısız düşmanı öldür. Ve olabilecek en iyi Zombi Katili olmak için evril! Şimdi ön sipariş ver ve iki eşsiz silah, özel bir silah avantajı ve yetenek kartı içeren Memories of Banoi paketini al. ÖZELLİKLER HELL-A'yı Keşfet – Dead Island 2 oyuncuları Beverly Hills'ın yemyeşil banliyölerinden Venice Beach'in alışılmadık kordonuna, heyecan verici bir pulp macerayla şimdi korkunun pençesindeki Melekler Şehri'nin en ikonik konumlarına götürüyor. Dehşet Verici Yakın Dövüş Sandbox – Çatışmalar mümkün olan en etkileyici, en kanlı ve vahşi birinci şahıs deneyimini sunuyor. Zombi sürüsünün içinden kendine bir yol açmak için pek çok silah ve taktiksel (ve dehşete düşürücü) seçenek var. İster kes, ister ez, ister yak veya parçala... bunu gerçekten hissetmeni istiyoruz. En İyi Zombi Katili Ol – Aralarından seçim yapılabilecek altı karakter var, her birinin kendi eşsiz kişiliği ve diyalogları var. Uzmanlığını anında yeniden belirlemene ve en çılgın karakter özelliklerini denemene olanak tanıyan yepyeni yetenek sistemimizle Her Katil'in becerilerini tamamen özelleştirebilirsin. Zombi İstilası – Oyunlardaki gelmiş geçmiş en gelişmiş parçalanma sistemini deneyimlemeye hazır mısın? Sevgili şehrimiz LA, gerçek gibi görünen ve davranan zombilerle kaynıyor. Bu mutasyona uğramış alçaklar, Dead Island 2'nin her biri kendi mutasyonlarına, saldırılarına ve yüzlerce LA temalı çeşitleriyle düzinelerce zombi türüne sahip, yeniden canlanmış, çürümüş kalpleri. Canavarlarımız yılmaz, zorlu ve gerçek Los Angeles'lılar. Hayatta kalabilecek misin? Sinematik Eşli Macera – Gerçek bir RYO deneyimi olarak, Dead Island 2 seni çarpık evrenine gerçekten çekmek için pek çok heyecan verici görev, çılgın bir karakterler grubu, adrenalin dolu bir pulp hikaye içeriyor. Yeniden oynanabilirlik garantili. Üç kişiye kadar oynanabilecek muhteşem bir eşli oyun modu da eklenince, LA'deki yolculuğun uzun (ve kanlı) olacak.