Dead End Job
Dead End Job seni uçuk kaçık bir dünyaya hayaletleri öldürmeye gönderiyor. Yöntemsel olarak geliştirilen ve arkadaşlarınla yan yana oynayabileceğin bu twin-stick nişancı oyununda sırtında bir vakum ve elinde bir plazma tabancası ile işe koyulacaksın. Ama bu senin için sıradan bir iş günü. Paranormal böcek ilaçlama sektörünün bir numaralı uzmanları olan Ghoul-B-Gone'da çalışan Hector Plasm'ın rolünü üstlenip hayaletli ofislere, restoranlara ve diğer gündelik binalara girip buralardaki istenmeyen misafirleri temizleyeceksin. Böceklerin bir numaralı katili olmayı başarabilecek misin? Tek başına oyna veya ana macerada kusursuz bir şekilde çalışan oyuncu ekleme özelliği ile hayaletleri bir arkadaşınla avla. 90'ların çizgi filmlerini sever misin? Aynen, biz de çok seviyoruz ve çocukluğumuzu o kahkahalarla geçirdik. Onlara olan aşkımız, tıpkı ektoplazma gibi bu oyuna yayıldı. Hayaletleri çekerken gündelik eşyalara hayat veren canlı çizimlerle en ufak detayları bile görme şansı yakala.